Enlaces

Disseny web i creació botigues online
Empresa professional de disseny i creació web web a mida i especialmemt de la creació i el desenvolupament de botigues online amb el CMS Prestashop. També connectors per a qualsevol ERP, en especial SAP bussiness one per a Prestashop o magento.

dijous, 7 de novembre del 2013

Llenguatges i estàndards web

D'aquesta assignatura la veritat no tinc molt per explicar. A mi em va resultar bastant fàcil pel que no hi vaig dedicar gaire temps, tot i que la darrera pràctica la cosa es va complicar bastant amb la maquetació HTML, CSS a partir d'un Wireframe i amb aquesta ja vaig haver de dedicar-hi més estona.

Les PACs tampoc eren gaire difícils, encara que algunes preguntes havies de recorrer al "papa" Google per solucionar-ho. Amb preguntes com:

  • Quines diferències hi ha entre una classe i una id?
  • Quina és l'estructura bàsica d'un document XHTML?
  • Diferències entre HTML 4 i HTML 5?
O amb preguntes més pràctiques a partir d'un codi. (a la prova de síntesis s'ha de tindre clar escriure codi sense ajuda de cap editor HTML) ja que s'haurà escriure codi de memòria a partir d'un Wireframe o una imatge.

Sobretot em va quedar clar el tema del DTD i les validacions XHTML i CSS que ho recalquen molt i que és el més difícil d'aconseguir moltes vegades.

Les pràctiques:

http://cv.uoc.edu/~jreigca/Web_Personal/llenguatges_web/practica2/explicacio.html

http://cv.uoc.edu/~jreigca/Web_Personal/llenguatges_web/drumbeat/drumbeat.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada